Jag vet ingenting.

Jag mår så jävla dåligt just nu.
Jag vet inte hur jag ska förklara, hela dagen har bara varit dålig
rakt igenom, sen gör jag det hela värre genom att tänka
på när jag var smal och inte åt. Och så läser jag en massa
anorexibloggar, både "kämparbloggar" och proana.
Det gör allting bara tusen gånger värre.

Ni måste verkligen hjälpa mig, ska jag fortsätta äta
och sen börja träna och äta mindre när jag kan?
Eller bara hoppa över alla måltider nu, äta så lite
jag bara kan?

Jag gillar mer det senare alternativet, så min kropp matchar mitt
mående. Och så att jag blir smal och fin.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men herregud! Du ska kämpa för att Bli frisk! När du vär är frisk ska du inte sluta äta! Du ska äta och träna!

2009-04-13 @ 12:12:31
URL: http://canyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg/annan webbadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0