När allt bara blir fel...

När allt bara blir fel...

- så lägger jag mig oftast i sängen och drar täcket
över huvudet. om jag har tur så kommer det någon tår,
så slipper jag ha det trängandes under ögonlocken hela tiden.

- oftast orkar jag inte blinka, jag vill bara dö.

- det värsta är att.... jag inte känner nånting. att det bara tar ont.

Jag önskar man bara kunde trycka på delete knappen så
försvann man, så man slapp leva. Eller slapp sin feta kropp.
Jag orkar inte skriva mer, det dunkar i huvudet, ögonen bränns
och tankarna flyger överallt, genom hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: pam

Åh usch. :( jag har också fått ett matschema som en läkare vill att jag ska följa.

Hur ofta ska du äta och hur mycket? :/



kramar <3

2009-03-24 @ 17:41:59
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjejen du har som profilbild känner jag :D:D

Johanna heter hon :)

2009-03-24 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg/annan webbadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0